werkplaatscambium

beelden

Nieuwe plek

Een reactie plaatsen

Drenthe. Een prachtige provincie. Rust en ruimte. Veel hout. Klompen en eiken gebinten. Stapels stammen langs de weg.

In Drenthe heb ik een prachtige werkplaats om cursussen te geven en zelf te werken. Goed bereikbaar, een mooie plek vlakbij mooie dorpjes en natuurgebied.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Niettemin heb ik besloten mijn blikveld te verruimen.

Ik heb een nieuwe werkplek gevonden in Langbroek, bij Wijk bij Duurstede, Utrecht. Centraal in het land. Een plek die bij me past.

Het is een oude schuur, voormalige paardenstal van een koetshuis. Er wordt aan gewerkt op dit moment, nieuwe deuren, een extra raam, toilet en keukenblokje. En per 1 augustus ga ik erin. In september ga ik er nieuwe cursussen opstarten.

Tot het eind van het jaar blijf ik ook nog in Drenthe actief, met een nieuwe dinsdagavondcursus.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deze week bestaat mijn bedrijf Werkplaats Cambium 8 jaar.

Ik kijk terug naar de afgelopen jaren en voel me rijk. Een nieuwe plek biedt weer nieuwe kansen, ik denk na over nieuwe projecten. Beweging en vernieuwing maar ook behoud van wat goed is, wat past. Met alle vertrouwen dat ik de goede keuze heb gemaakt!

Ik ben benieuwd wat er uit komt. Ik houd je op de hoogte!

Plaats een reactie